we can dance until we die

Back to normal. Sent igårkväll landade vi hemma i Stockholm igen. London har varit helt underbart. Shopping i mängder, utgångar och goda middagar blandat med stekande sol och lunch i gräset. Fika på Starbucks och tjejsnack om kvällarna. Fint sällskap, fin resa. Längar redan tillbaka. Bildregn kommer senare. Min fina plockade upp mig på flygplatsen och idag har vi haft det fint ute i solen. Eftermiddagen bjöd på jobb och nu är det me, myself and I som gäller. Omtanke. Tänkte pyssla lite i mitt rum, packa upp väskan och alla fina saker som inhandlats. Njuta. Bara vara. Känns dock lite tomt utan mina flickor, dock ses vi återigen imorgon över en påskmiddag. Fierce!
gårdagens lunch, i solen, i gräset, i London

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0