casual friday

Äntligen fredag. Nu vankas helg, man liksom känner stämningen i luften. Det är något speciellt med fredagarna här på kontoret. Mysigt säger jag. Mitt immunförsvar ligger i botten och dålig sömn på det blir inget annat än misslyckat. Kände såklart imorse att min hals spökar, därför börjar jag dagen nu med en stor kopp te och gör denna fredag till veckans vilodag. Inget gym alltså, det blir svårt att hålla sig. Men att träningsvärken sitter där den ska gör att det hela känns lite bättre. Helgen bjuder ännu en gång på födelsedagsfirande, utgång och andra trevligheter. Finns dock en del som måste bli gjort hemma också. Känns som det är dags att fila till en att göra lista...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0