friday, dear friday

Fredag, det känns i luften. Har hela morgonen suttit och ringt till Danmark (för våra danska kunders skull), inte alltid helt lätt. Helgen är nära, och kvällen, även natten, kommer spenderas hos Farfar och Madde ute i Österskär tillsammans med syssling Michaela. Det vankas julpyssel och mys. Åh vad jag har saknat alla där borta!
Ni kanske såg mitt träningstips som dök upp igår? Presenterar härmed en ny kategori; Fit forever. Eftersom träning och hälsa intresserar mig mer än något annat och jag ser mig själv arbeta med detta inom snar framtid vill jag såklart dela med mig av mina tips. Håll utkik, för dessa små tips kommer dyka upp då och då. Ge gärna feedback, gillar ni idén?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

I like it!

2011-12-16 @ 12:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0