hello thursday

Mer än halva veckan har gått, och det känns fint att helgen närmar sig. Att sitta framför en dator dagarna var tydligen ansträngande, vem kunde tro det?! Mötte iallafall upp Annika igår efter jobbet, vi sysselsatte oss med lite småshopping på stan, fick med mig en superfin stickad tröja till min far som fyller år på lördag. Inte helt oväntat landade vi på Vapiano för lite middag, alltid finns det skvaller så det räcker och blir över. Tröttheten slog till, inte konstigt efter en fullspäckad dag, och jag lyckades komma i säng redan vid tio. Dock kändes det imorse som att min kropp inte fått någon vila alls, och ja det slår väl oftast till såhär i efterhand. Lite nya träningskläder landade till min lycka i brevlådan igår, och jag är helnöjd. Bild kommer senare! Även om det tar emot lite tänkte jag nu fortsätta jobba och allt vad det innebär. Puss!


är helt såld på Vapianos ceasarsallad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0