just, fierce

Sovmorgon, eller någonting i den stilen. Är riktigt förvånad över det faktum att jag faktiskt inte tog mig ur sängen förrän för en dryg timme sen. Men det var jag värd! Gårdagen, vad finns det att säga? Tegel intogs till en början av mig, Isabel, Sebastian, Victor och Rasmus. Ett härligt gäng! Fortsättningsvis fylldes placet och dansgolvet av människor. Vid kvällens slut var alla bästa vänner och allmänt lyckliga. Min kväll var oväntad och helt perfekt. Börjar inse mer och mer hur viktigt det faktiskt är att omge sig av människor som får en att må bra. Och när vi ändå är inne på att må bra lyckades jag hålla alkoholen i styr och är inte mycket mer än trött i fötterna efter klackarna (ljög lite där, kroppen är väl inte riktigt i toppskick heller, men man kan inte få allt). Tänkte bege mig mot gymmet om en stund för ett zumbapass och som avslutning på helgen lite yoga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0