storstadsidyll

Ibland svänger det, upp och ner hit och dit. Igår var totaldepp medan idag är ett enda lyckorus. Kan inte riktigt förklara vad eller varför, men nu känns det bra. Jag njuter! Nyårsplanerna löste sig och juldagen ser ut att bli fabulous. Träningen går bättre än någonsin och någon ger mig ett litet pirr i magen, livet känns, i hela kroppen. Det blir bra, måste nog lära mig att ta ut segern i förskott. Fick som pricken över i till en lunchdejt med fina Felix idag, ett kärt återseende. Hoppas på fler av dessa! Ett par timmars jobb återstår innan festligheterna sätter igång. Fierce!
och så smäller vi upp en dagens på den

Kommentarer
Postat av: mimsii

du är så snygg min vän!

2011-12-20 @ 18:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0