the one that got away

Mina nätter har börjat fyllas av drömmar. Att vakna upp och fyllas av tomhet och saknad, att någonting som alldeles nyss var så verkligt inte finns där längre är en obeskrivlig känsla. Obehagligt men samtidigt fint. Jag hälsar på dig i mina drömmar. Inte världens piggaste dag alltså. Men lite sol lyser upp, lunchpausen är slut (unnade mig sushi dagen till ära) och nu har halva torsdagen faktiskt gått. Imorgon är det äntligen helg igen och lite ledighet som belöning för veckans hårda jobb. Ikväll är det återigen gymmet som gäller. Starkt. Träningen går framåt, ger resultat, känner att jag är på god väg mot mitt mål. Det ger mig styrka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0