tisdag i all enkelhet

Åh, gårdagens gympass gjorde susen. Kände mig stark och allt gick som smort; rygg och biceps med fokus på skulderblad. Min nya favorit! Tänk vad lite träning kan göra med ett dåligt humör. Tog en aning sovmorgon imorse och klev inte ur sängen förrän sju (tro mig, 40 minuter gör stor skillnad) gjorde mig iordning i lugn och ro, och med tanke på kylan ute tog jag med min superfina glittermugg fylld med te. No stress! Känns som lite lugn behövs, och med tanke på lugn var söndagens yoga super. Hela kroppen kändes alldeles avslappnad och fräsch efter, ska absolut försöka gå på yogapass varannan vecka iallafall. Även idag står träning på schemat, och förhoppningsvis får jag sällskap i form av mister Richard. Den som lever får se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0