it's all christmassy

Julbak i all ära, tredje advent och söndagseftermiddagen spenderades i köket med julmusik och glögg. Mamsen, jag och lillebror bakade pepparkakor och lussebullar i mängder. Mysigt om något! Som vanligt fångade rastlösheten mig, och trots att jag lovat att hålla mig i skinnet blev det en sväng till gymmet ändå. Intervaller fick bli dagens, någonstans ifrån hämtade min kropp energi och sprang som aldrig förr. Ack så bra det kändes efter. Kan man vara beroende av endorfin? I så fall är jag narkoman. Back to work och ny vecka nya tag, är dock inte alltför pigg efter helgen. Men har bestämt och lovat mig själv att sköta sömnen den här veckan. Ord och inga visor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0