nothing but the beat

Good morning sunshines! Uh, gårdagen kändes längre än längst. Jobbjobbjobb. Sprang iallafall raka vägen till gymmet, både RPM (en typ av spinning, som jag tänkte berätta mer om sen) och styrka stod på schemat. Trots att kroppen kändes aningen trött och sliten efter ett par dagar av hårda träningspass gav jag mig sjutton på att ta mig igenom detta. Och om jag gjorde! Fick en energiboost någonstans ifrån och klarade mig galant genom både RPM passet och styrkan (vilken bestod av triceps/axlar/bröst). För första gången på länge landade jag hemma innan halv tio. Kom i säng tidigt men många tankar och energi från träningen gjorde det svårt för mig att sova. Somnade till sist, men hann upptäcka att julafton faktiskt är nästa vecka och jag har inte ens börjat tänka på inköpandet av julklappar. Damn it. Stress stress. Idag är det julklappsjakt som gäller efter jobbet. Lucky me som har turen att ha kontoret mitt i stan!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Finis!<3

2011-12-15 @ 09:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0