mix it with lyrics and moans

Löning, dan före dan och kort arbetsdag. Som pricken över i fick jag till ett konditionspass imorse, ramlade in på gymmet 06.40. Egentligen var ett spinningpass planerat men innan jul är folk tydligen träningsgalna och platserna gick åt snabbare än snabbast. Istället blev det intervaller på löpbandet, minst lika bra om inte bättre! Är helnöjd med tanke på att gårdagens träning var ett riktigt intensivt och svettigt benpass, och ben är den absolut tyngsta muskelgruppen enligt mig. Endorfinerna kryllar och jag är på ett toppenhumör (måste börja träna oftare innan jobbet). Kontoret är nästintill tomt och jag startar dagen med lite chai te, julstämning! Tänkte göra de sista julklappsinköpen i eftermiddag, fick inte riktigt med mig allt som var planerat på gårdagens runda. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0