starve the ego, feed the soul

Knappt halva veckan har gått och helgen är i stort sett redan fullbokad, men det är mer än bra. Behöver något att se fram emot. Gårdagens träning gick som vanligt, alltså superbra, och fokus låg på axlar, bröst och triceps. Hann knappt mer än komma hem förrän jag somnat. Fick även till en liten snabbträff och pratstund med Annika efter jobbet, gossip är ordet. Mer av det får vi ikväll, när jag och mina fina Sofia och Rebecka ska mötas upp för ett glas vin (cola light för min del) och tjattra lite, så som vi tjejer gör (läs: behöver för att överleva). Nu är det hard work work som gäller. Puss!



Jobba, träna sova - ungefär vad som hinns med för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0