drop it

Tidig morgon. En orolig mamma resulterade i att halva gårdagen spenderades på vårdcentralen, here we go again. Det får tas igen idag, ramlade in som en dränkt katt på jobbet redan tio i åtta. Guldstjärna för det! Frukosten serverades på jobbet; keso med bär och nötter. Yummie! Onsdagskvällen tog oss tjejor till tegel. Framtidplaner, pojkar och kalasande stod på agendan. Kände att jag saknat mina flickor enormt! Gårkvällen spenderades hos morbror min och jag agerade kusinvakt ett par timmar. Åh vad jag tycker om dem, världens gulligaste! Vi hann med både julkalendern, tacosmiddag och sagoläsning. Trots trötthet och vilodag kändes en sväng till gymmet mer än rätt och ett konditionspass på bandet var pricken över i. Somnade lycklig och hoppas att helgen fortsätter i samma anda. Men ja, saker och ting blir vad man gör dem till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0