we run the night

Julhelgen är över och åter back to work. Har haft ett par underbara dagar med familj och julafton gånger två. Inte alltid helt fel med föräldrar på två ställen! Känner mig bortskämd nu, men allt som stod på min önskelista dök upp i tomtens paket. Däribland träningskläder och skor, yogamatta, smycken och bidrag till min efterlängtade Macbook Air. Juldagsutgången blev storartad och slutade med champagne och ett hemsläp i form av Louisen. Kändes som att vi var fjorton igen. Haha. Passade på att på min lediga måndag byta ett par julklappar och göra min ride på mellandagsrean. Fick med mig ett par påsar och en hel del fint hem. Helnöjd! Visar upp mina fynd senare. Som avslut blev en tripp till andra sidan stan plötsligt akutell var även natten spenderades. Vad har hänt? Känns nästan som jag farit och flugit och flyttat någon annanstans. Du ger mig fjärilar i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0