you got power in your eyes tonight

Fullt ös! Landade hemma efter jobbet och svängde ihop en skaldjurswok som hela familjen nöjt åt till middag. Hoppade sedan i mina nya gymkläder och åkte ner till gymmet. Träningskläder som man känner sig fräsch i trots att man är genomblöt av svett är nog de bästa kläderna jag vet. Passet blev långt, nästan två timmar, men oj vad bra det gick. Till att börja med fick bandet sig en omgång av powerwalk i uppförsbacke följt av ett styrkepass bestående av axlar, triceps och bröst. Tog i allt jag hade och det var inte lätt att hålla händerna på ratten med darrande armar när det var time att rulla hemåt. Tro mig, en underbar känsla. Nyduschad och klar, nu blir det lite telefonprat och hopp i säng. Nattis!
ett smakprov på mina nya träningskläder, tights och linne från Nike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0