glädje

Precis som jag trodde blev idag en bra dag! Mötte upp mina fina vid femtiden och vi begav oss mot vapiano, blev ett par timmar fyllda med skratt, fantastiska historier, god mat och gott vin. Ni är lycka. Eftersom alla var fredagströtta begav vi oss hemåt strax innan nio vilket kändes helt okej. Glider nu runt i mina sköna mjukisbyxor och ska börja packa inför veckans resa. Åker iväg till Ramundberget på söndag och blir borta hela lovet. Morgondagen bjuder på en heldags jobb vilket innebär att så mycket som möjligt måste packas ner nu. Hoppas ni får en härlig kväll!
Jag tog en helt underbar ceasarsallad med scampi och flickorna körde på pasta pesto. Emilia var helt överlycklig över sin "volangpasta".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0