hemmafru

Trots att det igårkväll kom en del snö bjöds vi även idag på strålande sol varför jag snörde på mig löparskorna och gav mig ut på en runda. SÅ härligt! Efter en stunds stretchande blev det dags för lite matlagning som den hemmafru jag är, min kärlek skulle nämligen komma hem och sällskapa med mig på lunchen. Idag serverades fullkornspasta med sås a la ollie vilken innehöll bland annat bacon, lök och champinjoner. Mums sa Sebban! Imorse fick jag även ett trevligt samtal om kommande trevligheter. Mer om det får ni veta senare. Dags att vara lite nyttig och plugga, trots allt är det bara en svenskabok som ska läsas, alltså ingenting tungt. Tror dock att pyjamasbrallorna och sängen får hjälpa till att stämningen, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0