here I am

SOL! Idag sken solen vilket gjorde mig sugen på en löprunda, så det var bara pälsa på sig med mössa, tjocktröja och löparskor och ge sig ut i snön. Underbart är ordet. Efter en värmande dusch hoppade jag i min mans pyjamasbyxor (mannen själv är nämligen i skolan och har lämnat mig alldeles själv i lägenheten) vilka visade sig vara riktigt mysiga. Tror jag smyger ner dem i väskan innan det är dags att hoppa på tåget hem till Stockholm imorgon hehee. Har en del plugg att ta itu med så det är väl bara att sätta igång. Kör lite Bryan Adams i bakgrunden för mysfaktorns skull. Nu ska nörden i mig komma fram och göra lite nytta. P&K

Kommentarer
Postat av: Mimmi

detta kommer nog bli nya favvo-bloggen ! :P <3 pusss

2011-02-07 @ 16:52:53
URL: http://justblush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0