ikea

Hello sunshine, idag var en utflykt till IKEA planerad och så blev det. Efter en skön morgon hoppade vi i kläderna och begav oss mot möblernas mekka. Tyvärr blev det inget möbelköp idag men däremot fick ett par fina doftljus och en badrumsmatta följa med oss hem. Medan jag fascinerades av ett kök hittade min pojke ett tv-spel, såklart haha. Efter varje besök på ikea ploppar enmiljon idéer upp i mitt huvud och jag vill bara hem och typ bygga om. Frågade Sebastian om vi kunde göra om hans lägenhet men fick ett nej, istället blir det nog en promenad i solen och en kaffe. Lite senare ska vi även rulla iväg till mataffären, ikväll ska vi laga tacos till middag, mums! Ganska skön söndag enligt mig. Hur spenderar ni er söndag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0