kaos

Idag har varit en lång dag, jag har hunnit träna, äta sushilunch med min fina, varit i skolan, pluggat, övningskört och hälsat på farmor. Känns mycket för en dag,inte konstigt att min kropp är helt slut nu. Tror det är dags att krypa ner under täcket, blir nog en stunds telefonprat innan john blund kommer. Mysigt! Just nu känns jag helt förvirrad och stressad och alla tankar flyger kors och tvärs. Ingenting är där det ska vara. Humöret åker berg och dalbana och mammas kramar behövs mer än någonsin. Har jag blivit knäpp? Vet inte. Skulle behöva två dygns sömn eller en helt annan plats, utan kyla och snö. Det är inte lätt när det är svårt, men man ska inte klaga. Kanske är det vinterns fel? Vet inte. Borde kanske lyssna mer på mig och inte alla runtom. Jaja dags att sluta grubbla och få lite vila. Natti natti

Kommentarer
Postat av: Mimmmiii

sant min vään så sant! <3

2011-02-23 @ 18:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0