snö

Precis som alla andra tänkte jag skriva lite om snön. Alltså det är helt galet! Trots att snöplogen störde mitt försök att sova igårkväll är gatan utanför fönstret idag helt igensnöad. Nu blir det hard work för min farbror Peter som kör snöplog. Min käre styvfar skulle backa ut med bilen imorse och kom ca 10m innan bilen var fast. Resultatet blev att min mor och bror fick springa ut för att putta tillbaka bilen till parkeringen. Grannen lackade ur och tog en promenad till mörby centrum för att komma iväg till jobbet (vilket tar minst 30 min). Snacka om att folk är galna. Blir ni hemma idag eller ska ni ut och bada i snön?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

du vet jag alltid badar! :)

2011-02-11 @ 19:16:18
URL: http://ju

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0