be my valentine

Åh dagen har varit toppen, Sebastian kom med en jättefin blombukett och tusen pussar, precis vad som behövdes! Eftersom jag själv inte kunnat lämna huset knåpade jag ihop jättefina muffins med hjärtan på och skrev ett kort med väl valda ord till min prins. Det gäller att vara påhittig! Ett litet mystiskt paket väntade senare på min säng vilket innehöll en helt underbar ring, Sebastian kan mig utan och innan. Den var perfekt! Eftermiddagen och kvällen har varit supermysig, min älskling är verkligen världens bästa. Nu är det dags att avsluta dagen och hoppa i säng, känner mig fortfarande inte frisk tyvärr. Imorgon är en ny dag. Natti natti

i love it

Kommentarer
Postat av: Mimmi

såå gulligt! :)

2011-02-15 @ 22:41:29
URL: http://justblush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0