wealth is of the heart and mind, not the pocket

Åh vad härligt det var att träffa flicksen igen, var ett par dagar sen sist då jag legat hemma och varit sjuk en vecka. Vi planerade helgens bravader, vilka kommer bli awesome. Efter två lagom sköna lektioner mötte jag upp min prins för att fika lite. Det blev dock en ganska lång fikapaus med smarrig latte, mycket prat och skratt. Munnen går i ett när Sebastian är med, ingenting går att hålla hemligt. Men det känns skönt att prata av sig ibland. Efteråt var det dags för mannen att bege sig mot Gävle och jag är återigen all by myself. Sällskapsbehovet tog över så jag och mami lagade middag och filosoferade lite. Dagen har varit bra och en kopp te skulle sitta fint innan det är sängdags. Hur har er dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0