bromance

Ett par sköna dagar av ledighet. Midsommar firades ute på Ljusterö med ett gäng härliga grabbar, fina midsommarkransar och ett kalas som aldrig ville ta slut. Menmen, all good things come to an end, eller? Vi landade hemma igårkväll, men sällskapssjuk som jag är styrde jag mina steg mot en myskväll med film och smarrig middag. Lycka är ordet. Idag, söndag och sista dagen av ledighet. Började morgonen med en löprunda i solen och senare framåt dagen kom en drös med gäster för att fira min lillebror och lite av mig i förväg. Fick ett par hel underbara skor, lite pirr i magen. För att rensa lite tankar fick en powerwalk plats efter middagen, avslutar nu med en film och lite söndagsmys. Imorgon blir det upp med tuppen som gäller. Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0