dice

Som vanligt håller någonting mig vaken längre än nödvändigt. Borde sova, helst för en timme sen. Skitskitskit, skithumör och skitdag. Arg som ett bi har jag tagit itu med röran på jobbet, städat upp och fixat. Förargats över alla som stökar till, vänder uppochner och får mig att sucka. Du. Vinden vänder och en räddare i nöden förvandlar det värsta till det bästa. Hamnade i gräset med havsutsikt och ögongodis. Den svala sommarkvällen påminner mig, om ett par timmar anländer en välförtjänt helg. Frihet och en doft av ro. Snett och vint blir rakt och rätt. Sov sött mina fina



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Snygg tjej!!

2011-07-01 @ 22:35:28
URL: http://justblush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0