life is flashing by

Friheten, går inte att ta på och knappt att beskriva. Men den känns. Trots jobb varje dag kan jag fortfarande göra precis vad som helst, det jag känner för, det jag vill. I love it. Planerar resor och framtid, drömmer och fantiserar. Undra var jag hamnar tillslut? Tisdagseftermiddagen spenderades tillsammans med mina fina flickor, fika och shopping. Planer och förhoppningar inför framtiden delades. Helt underbart men samtidigt sorgligt. Rädslan att tappa bort varandra finns där bakom någonstans, tanken av att bli ensam i stora världen skrämmer. Det blir ett hinder att hoppa över och övervinna. Dagens jobb och småfix är avklarat men förkylningen håller tydligen ett hårt grepp om mig så eftermiddagen blir min egen med film och te i min favoritkopp. Vila ska visst vara den bästa medicinen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0