det ekar över hela staden

Veronica Maggio har under eftermiddagen spelats på repeat. Lite som att höra mina egna känslor genom en högtalare. Ögonen är trötta och oklara efter ännu en dags jobb och uppstigning 05.20 och mina tankar går på högvarv. Tog mig en powerwalk med en vän, för att rensa och bolla tankar. Frågan är om det inte gjorde mig ännu mer kluven? Fick ett kvällssamtal av min fina fina Emilia, åh vad jag sakar dig! Du läser mig som en öppen bok. Längtar till imorgon, fredag, helg, nya roligheter. Fullspäckat helt enkelt, och det är så jag vill ha det. Varvar ner och andas för första gången idag, letar efter lugnet och känner att jag lever. Hoppas på en drömlös natt. Kyssar och tack men nu måste jag gå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0