that's life

Tiden går fort när man har roligt! Helgen har bara flugit förbi, hejdlöst och virvlande. Fredagskvällen började hos Emilia och slutade i stan med ett gäng härliga tjejor och söta drinkar. Smakade på sommaren; att komma hem när solen gått upp har redan blivit en vana. Gårdagen blev en heldag, helnatt, ja you name it. Började med spa och helt underbar helkroppsmassage på Axelssons spa med min fina lilla Louise vilket följdes av en långlunch på Vapiano, shopping och baksmällan II på bio, helt hysterisk film. Efter en mellanlandning hemma och en lätt pudring av nosen styrde vi, ett gäng flickor, stegen mot ännu ett äventyr och kvällen visade sig vara den bästa på länge. Så mycket skratt och knaserier, fint och nytt sällskap toppat med beerpong. Kan inte säga mer än att dagen var mer än lyckad. Ja, hela helgen. Startade söndagen med lite rehab; ansiktsmask, färgning av ögonfransar och en lång varm dusch. Sånt som behövs. Idag fyller lillebror 15 stora år, mitt i regnet fortsätter dagen med firande. Jag älskar mitt liv. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0