torsdagen

En sån dag när jobbet är skit. En sån dag när inget annat än sängen lockar. En sån dag när tårarna aldrig slutar bränna bakom ögonlocken. En sån dag när man inte vet var man har sig själv. Just one of those days. Lyckligtvis avslutades dagen i sällskap av mina fina tjejor hemma hos fröken Ellis. Deeptalk blandat med knaserier och framtidsplaner. Trött och sliten har jag nu slagit mig ner i fåtöljen tillsammans med big brother och en våg av känslor, som en kalldusch. Vad vill jag? Vet inte, som alla andra gånger. Längtar efter morgondagen, hoppas på att vakna på rätt sida. Dagen bjussar på bus, lek och barnvaktning på morgonkvisten och fram mot kvällen styr vi stegen mot Gröna Lund, Petter och September och en mysig kväll på stan. Känns som det är dags att krypa ner under täcket, som jag längtat. Natti natti

dina galenskaper gör min dag

Kommentarer
Postat av: mimmi

du gör min dag. alltid hjärtat!

2011-06-03 @ 09:49:04
URL: http://justblush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0