du som reser mig

Sol och spontantet, underbart. En oplanerad dag fylld av ledighet har spenderats i solen. Oväntat besök och egengjord apelsinjuice gjorde dagen ännu lite bättre. När rastlösheten som vanligt dök upp tog jag mig en powerwalk i eftermiddagssolen med winnerbäck i öronen och tankar som svävade fritt. Är det så här det känns att vara lycklig? Kan så vara. Någonting där inne säger att det är bra. Kroppen känns dock seg och slut, alltså blir denna lördag en hemmakväll med film och mys. Men jag har kört lördag hela veckan så en kväll hemma gör inget annat än nytta. Håller tummarna för att solen gjort sitt och hoppas på att vakna upp som en pepparkaka imorgon. Nu tar jag kväll och kryper ner i fåtöljen. Pussiluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0