it's the small things that matters

Idag var jag gullig och lagade middag till alla i stugan, mycket uppskattat! Det blev pasta och tonfisksås med vitlök och basilika, supersmarrigt. Dock var min lillebror en mes och vågade inte ta mer än en liten sked sås, fy skäms Morgan! En av mina kusiner, Felix 13 år försökte sig på att lära lillkusin Edvin 5 år sten sax påse. Efter ett par omgångar frågar Edvin: Felix, kan jag få vinna nu? Haha, vi alla fick oss ett gott skratt. Eftersom vi bara har dom sköna kanalerna 1, 2 och 4 sitter vi nu däckade framför sveriges värsta bilförare, herregud det är hemskt. Känns om min tv kommer bli mer uppskattad än någonsin när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0