waitin' on a sunny day

Kvällen har varit supermysig, det blev supergod hummer till middag och mys framför solsidan. Presenten som jag visade tidigare var ett riktigt bra köp och visade sig vara precis vad mamsen ville ha, hon var helnöjd med dagen vilket gör mig jätteglad. Någonting annat som också gör mig lite sådär glad är självklart shopping. Kände att ett par nya boots behövdes så klickade hem ett par superfina idag. Alltså borde de borde komma i slutet på veckan, håller tummarna för att de passar mig! Nu är det däremot dags att krypa ner i sängen, imorgon är det har work work som gäller. Kl.06.00 börjar den första arbetsdagen på mitt nya jobb. Känns pirrigt men bra. Nytt piggar alltid upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0