what if

Även idag sken solen vilket också betydde massor av härlig åkning. Vi körde mest puckel och offpist vilket även ledde till ett par sköna vurpor, men det får man väl räkna med. Kändes härligt att gå in för stunden, köra järnet och ramla i snön. Man måste ju ramla för att kunna ställa sig upp igen. Fast just nu känns det som att jag bara ligger kvar, platt på marken. Kom och lyft upp mig, någon? Det är mycket tankar som snurrar runt, allt kommer väl över en när man varvar ner. Blir förvirrad, kan inte sätta ord på känslorna. What to do? Känns iallafall som det blir en tidig kväll ikväll, jag och mitt lilla rum. Trots lite rädsla för mörkret är det skönt att jag fick ett eget rum. Ibland behövs lite ensamhet trots att jag egentligen inte alls tycker om det. Lugn och ro helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0