vi kommer alltid att leva

Nu börjar det dra ihop sig. Tiden har bara runnit iväg och nu inser jag att det finns en del som måste tas itu med. Igår fick jag och luttan naglarna fixade. Superfint och helnöjd! Idag var det stan som gällde, fick klänningen insydd och en fika med Emilia, självklart på favvis stället Helmers. Långprat, såklart, väldigt behövligt! Fina du. Efter en liten paus hemma bar det iväg igen och nu har äntligen all mat och dricka inför torsdagen inhandlats! Check. För att få ner pulsen, som snarare gick upp, fick gymmet även idag finbesök. Imorgon är sista dagen, skåpet ska tömmas och böcker lämnas tillbaka. Lite sorgligt men herregud vad jag har väntat! Tiden går snabbare när man sover, med Moby's nya i öronen säger jag natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0