exactly what I wanted

Sovmorgon, endast en lektion och bullets på repeat dagen lång. Kan tänkas att det är lugnt men icke. Slutspurten har satt igång nu och det sista ska fixas i alla ämnen. Känns som jag redan lagt av. Min hjärna har både tagit studenten och sommarlov. Fick till lite skrivande på en uppsats nu på kvällen iallafall, duktigt. Tog med mig Sebastian till gymmet på eftermiddagen, bodypump blev det. Svettigt och tungt. Kroppen känns lagom mör nu, en skön känsla. Till min lycka anlände även min fina fina studentklänning idag. Som jag har väntat! Lika underbar som jag förställt mig. Åh!



Kommentarer
Postat av: Emma J

Fin klänning! :)

2011-05-02 @ 23:26:43
Postat av: mimmi

så snyggggg! <3

2011-05-03 @ 22:05:57
URL: http://justblush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0