med solen i ögonen

Good morning sunshine! Gårdagen spenderades hemma med vår gose Vincent som snabbt gjorde sig hemmastadd. Var även den storasystern man alltid borde vara och agerde nattaxi till lillebror. Efter att ha sovit ut imorse startades dagen med en morgonpromenad i solen. Helt fantastiskt! Satte din spellista på play, och det värmde mig hela vägen. Landade återigen hemma och gjorde mig en superfrukost. Allt i min takt, just the way I like it. Hostan är nästan bortblåst och jag ångrar inte en sekund att jag hållit mig inne de senaste helgerna. Nu väntar bio med papsen och lillebror, en försenad fars dag present. Men, bättre sent än aldrig. Det är hög tid att hoppa in i duschen, fixa och trixa. A woman got to do what a woman got to do. Kisses!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0