livet, kort och gott

Fullspäckat schema! Efter att dagens to do blivit avprickat fick jag en mysig eftermiddag på stan, med någon jag tycker mycket mycket om. Strosa runt i solen och bara mysa, njuta av livet. Det känns fint! Avslutningsvis bjöd min lilla farmor på middag och kanelbullar. Hon är bra hon. Insåg att jag faktiskt inte förberett mer än en tom resväska inför vår långa resa. Flyger runt som en tok och försöker välja ut vad som ska med eller inte. Svårare än man tror tydligen. Men, packandet får ta paus nu, desperate housewives och hopp i säng lockar mer. Nattis



Kommentarer
Postat av: robin

The greatest girl in the world. Possibly, ever!

2011-10-05 @ 00:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0