dear diary...

..för första gången på länge vaknade jag idag helt utvilad, vilken känsla. Att det är fredag idag och en hel helg ligger framför oss gör inte direkt saken sämre. I eftermiddag väntar ett besök på gymmet, min hals har äntligen gett med sig. Vila verkar vara underskattatÅååhi som jag längtat! Senare bjuder kvällen på utgång med mina fina, och känner jag dem rätt blir även denna kväll som ingen annan. Att första veckan på jobbet gått som smort måste faktiskt firas, och med tanke på det läste jag mitt horoskop häromdagen (vilket aldrig händer annars) och jajamen det stämde till hundra procent. Bäst att följa råden helt enkelt it's written in the stars, skämt å sido haha. Ha en toppenfredag fina ni! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0