söndagsöndagsöndag

Söndag, degdag. Har som jag lovade mig själv lyckats få till en relativt lugn helg. Fredagskvällen började på gymmet med ett tungt benpass som jag blev minst sagt stolt över, följt av ett italienskt restaurangbesök med papsen och lillebror där fabulösa skaldjur blev temat. Vidare tog kvällen mig till fredagsmys och fint sällskap som avslut. Lördagen bjöd på en spontanutgång med mina fina tjejor som för en gångs skull gick städat till och alkoholen fick ligga lågt. Ska dock inte sticka under stol med att drama smög sig fram som vanligt. Många kära återseenden och minnen blev temat för kvällen. Sista dagen av ledighet har spenderats med lång sovmorgon, frukost och filmtittande i sängen, intervaller och powerwalk på gymmet samt middagslagande. Funkar för mig! Känns som mycket har hunnits med och jag är nöjd med min helg. Imorgon börjar en ny vecka med fullt ös. Tänker nu bänka mig framför tv'n med en kopp te och avnjuta de sista timmarna av helgen. Puss!



världens bästa pappa, kort och gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0