surprise surprise

Känner mig äntligen som en människa igen, nästan iallafall. Utan träningen går humöret ner i botten så jag går emot halsen och tränar på. Körde ett ryggpass igårkväll men något lättare vikter än vanligt dock. Känslan är obeskrivlig, längtar tills jag kan ta i som vanligt igen! Tog mig i kragen och besökte doktorn idag och precis som vanligt vet de varken ut eller in. Blir galen. Jaja what to do. Idag är det iallafall hjärtedagen, blev överraskad av mamsen med rosor och geléhjärtan hon är för go. Själv fortsätter jag att överraska på kontoret, alla hjärtans godis blev mer än uppskattat. Har ordnat en finfin surprise till världens finaste lillebror, håller tummarna för att han blir gladare än gladast! Bjöd mig själv på smarrig lunch av bara farten och hur resten av dagen utvecklar sog återstår att se.. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0