work it

Oh yes, min torsdag fortsatte lika bra som den började. Tog en sväng till gymmet med Joel mot kvällskvisten där axlar, biceps och magen fick sig en omgång. Om man får favorisera muskler är axlar min absoluta favorit! Vet inte varför, men axelmuskler är sjukt snyggt. Tog mig modet och testade tre för mig helt nya axelövningar, svettigt och roligare än vanligt. En av de nya övningarna blev axelflyes med hantlar, riktigt tung och bra! Tänkte ge er tips om dessa lite senare. För övrigt använde jag mig endast av fria vikter, vilket är bra för att isolera musklerna och få bättre kontakt. Träningsvärken sitter där den ska, men även i eftermiddag väntar en svängom på gymmet, sen tar jag helg! (vilket absolut inte betyder att jag tänker hålla mig ifrån gymmet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0