#05

Inspiration kan man aldrig få för mycket av. Jag själv sitter ofta och klickar runt på olika hemsidor om kost/träning för att bli extra peppad och ta min träning till en högre nivå. En sida som jag besöker nästan dagligen är Fitnessguru, suger åt mig tips och trix härifrån som en svamp. Här finns allt ifrån kost- och träningsscheman, ett stort antal träningsbloggar, forum, inspiration, webbshop med kosttillskott och träningstillbehör till PT's som svarar på dina frågor. Sid Knutsson, PT i botten, grundade Fitnessguru och jag tycker han har lyckats riktigt bra! De vänder sig till en stor målgrupp, och inte bara superskinny träningsfreaks. Misstolka mig rätt. Check it out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0