11.07

Ledigledigledig. Helt underbart! Den lediga delen av torsdagen spenderades på stan tillsammans med mistermister, lunch och småshopping i snöyran. Vidare ut till Farfar och Madde i Österskär för att sedan vända tillbaka mot stan och återigen ett besök på Tiki Room med fint sällskap. Trots röd dag gällde jobb för prinsen, och innan klockan slagit nio imorse mötte vi solljuset. Väl hemma hoppade jag direkt i min onepiece och gjorde mig en kopp te. Mysfaktor. Tänkte försöka få en del gjort idag, vi får se hur det går. Som prio ett på listan står ett besök på gymmet, efterlängtat. Vidare måste här städas och plockas (till kvällen dyker gäster upp på Hallongräd), födelsedagspresenter inhandlas och egentligen skulle mitt hår behöva ett frisörbesök. Gasen i botten!

Kommentarer
Postat av: Mimmsi

Finis !

2012-01-06 @ 18:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0