casual

RPM och mage. Gårdagens träning gick halvbra, det är då man inser hur viktig sömnen egentligen är. Känns som jag borde sluta underskatta den. Även idag står RPM på schemat, kommer bli mycket cardio framöver. Dels för att växla om lite med tanke på att jag mest kör styrka annars, men också för att boosta förbränningen. Beach 2012, eller hur var det? Glömde berätta att jag fått mitt första uppdrag som "kostrådgivare" (och ett andra är på väg) ska bli spännande att se hur detta går. Fortsättning följer helt enkelt. Svängde på mig mamsens tröja i farten imorse, och det blev riktigt bra om jag får säga det själv. Så bjuder på en dagens helt enkelt. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0