celsius

Lyckades imorse hindra mig själv från att somna om och hoppade ur min varma säng 06.02. Smet iväg till gymmet för lite morgongymnastik som omväxling, trots att det inte gått mer än åtta timmar sedan jag gick därifrån sist (undrar ibland var dessa superkrafter kommer ifrån). Stenhård svettig powerwalk i uppförsbacke och mage med hjälp av Nike Training blev dagens. Supersnabb dusch och iordningsfix, en shake på vägen och jag landade på jobbet i tid. Förmiddagen har varit fullspäckad med mejl vilket fått tankarna på annat fokus, och tack gode Gud för det. Strax time för lunch, och jag hoppas för allt i världen att humöret håller idag. Orkar inte fundera och spekulera mer. Det om något tar på mina krafter.
inviger idag en ny blå kavaj från Zara, me like

Kommentarer
Postat av: Mimsen

Du är så bra min vän!

2012-01-11 @ 12:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0