half day off

Torsdag - halvdag och sista för den här veckan. Kände mig duktig och smög in på kontoret redan halv åtta. Virrig som man är lyckas jag låsa datorn och kan ändå inte jobba. Tummen upp Olivia! Fram tills räddning dyker upp får jag ägna mig åt planering, vilket iförsig kan behövas. Gårdagens aktiviteter blev intervaller på löpbandet i sällskap av Joel följt av en tripp till stan, en mister och Tiki Room. Hawaii inspirerat och verkligen supermysigt! Dock blev kvällen alkoholfri för min del, men vad gör det när underbart sällskap finns bredvid? Tackar för att natten tillbringades i stan, vilket innebar ett par extra minuters sömn och endast två stationers resväg till jobbet. Lyx!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0