halv två

Gav mig själv sovmorgon dagen till ära och gled inte ur sängen förrän kvart över sju. Tog allt i min takt, hann till och med beställa hem nytt proteinpulver från fitnessguru (lovade mig själv att vänta till löning). Cappucino och vanilj/skogsbär, ska bli spännande att prova lite nya smaker! Trots att jag kört stenhårda träningspass nio dagar i rad nu skriker kroppen efter mer mer träning. Men icke, idag tar jag mitt förnuft till fånga vilket inte händer alltför ofta och drar till med en vilodag. Behövligt för både kropp och själ, vilket även innebär att nästa pass blir superpepp! Kvällen kommer istället för att ägnas åt tyngdlyftning spenderas hos grannen som barnvakt till tre små gosisar, längtar lite faktiskt. Well, back to business..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0