kidsos

Jo men visst vet ni, som man bäddar får man ligga. På tok för lite sömn blandat med tung träning och mycket jobb verkar inte vara den bästa kombon. Någonting i halsen känns tokigt, och ja egentligen känns inte någonting i kroppen som det ska. Jag har inte tid att vara sjuk! Om mindre än en vecka går jag i mål på mitt nuvarande jobb och starskottet på mitt nya går av. Födelsedagsbarn ska firas i helgen, och jag är inne i ett riktigt skönt träningsflow. Damn it! Dock behöver musklerna ett par vilodagar ibland, tar tillfället i akt och bockar av dessa nu. Får vända saken till det positiva och se allt jag faktiskt kommer hinna med nu, vilket i princip är tvätta och dammsuga. Jättekul. Har en tanke om att gårdagens banvaktning gjorde mig med aningen fler baciller än jag kom dit med..
mina fina barnvaktsbebisar, gosgosgos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0