lördag

Huvudvärken blåste bort och ett besök på gymmet fredagkvällen till ära gjorde gott. Axlar, biceps och kondition. En kidnappning av två grabbar och lite Jersey Shore blev fortsättningen på min kväll. Lördagen blev till sovmorgon och ett lååångt träningspass. Vet inte vad som händer med mig, men på helgerna kan jag spendera timmar på gymmet utan att notera att klockan faktiskt tickar. Löpning, cross, bröst, triceps och mage. Höjde en del vikter och åh vad bra det kändes! Egenlagad fajitas-middag och fördrink hos mig blev början på en lång kväll. Nästa destination blev tegel för ännu en hejdåkram till Annika som beger sig till Asien för tre månader. Vid midnatt styrde jag, Joel och Sofia stegen mot stan och hamnade på Lobby. Vilken kväll! Drinkprovning, tokdans, nummerutdelning och jag vet inte vad. Landade hemma 06.30, nöjd och glad. Måste även tacka mister A som snällt tog oss både dit och hem. Känns som att jag somnade med ett leende på läpparna, jävlar vilken toppenkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0