never know what movie you’re playing

Tro det eller ej, men jag (som är totalberoende av min telefon) stängde faktiskt av iPhonen och spenderade fredagskvällen i sängen framför P.S I love you och ett par avsnitt av senaste Two and a half men. Helt enkelt jätteskönt! Somnade tidigt och var imorse uppe med tuppen och på gymmet redan vid niotiden. Två timmars träning och jag var en ny människa igen. Svettig långlång powerwalk och mage blev dagens. Rebecka dök upp och gjorde mig sällskap en stund, skvallret på löpbandet har nog aldrig varit mer juicy. Ordnade en lunchdejt och shopping i stan med min fina Emilia, åh vad jag saknat henne. En hel del vackra ting följde med hem, och jag är helnöjd med dagen! Nu vankas utgång trots att jag lovat mig själv en alkoholfri helg. Kvällen börjar i Täby, men var den slutar är oförutsägbart. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0